Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Hennieke Velvis - WaarBenJij.nu Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Hennieke Velvis - WaarBenJij.nu

Koh Tao

Door: Hennieke

Blijf op de hoogte en volg Hennieke

02 December 2016 | Thailand, Koh Tao

Nog gauw een berichtje uit de golf van Thailand, voor ik morgen weer vertrek. Zoals je vast wel voelt aankomen heb ik nog lang geen zin om terug te gaan. Het is echt heerlijk hier! Elke dag is zo ontspannen, een beetje duiken, snorkelen of een ander gaaf avontuur. Lekker eten en weer opnieuw duiken of snorkelen :). Echt relaxt! We crossen heerlijk rond op de motor (ik lekker relaxt achterop), inmiddels zijn we bijna overal op het eiland al geweest. Het is heel mooi hier en het weer is ook heel goed! Tijdens het snorkelen hebben we een black tipped reefshark gezien en met het duiken een schildpad :). Haha nog veel meer natuurlijk, maar ik weet niet echt veel Nederlandse namen.. Goed dit bericht was wat korter dan jullie van me gewend zijn, haha, maar het is tijd om te gaan eten! Tot snel lieve mensen!