Een goed begin.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hennieke Velvis - WaarBenJij.nu Een goed begin.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Hennieke Velvis - WaarBenJij.nu

Een goed begin..

Door: Hennieke

Blijf op de hoogte en volg Hennieke

24 Oktober 2016 | Nederland, Groningen

Tja, iedereen kent het spreekwoord wel. Het is zo heerlijk Hollands, goed voorbereiden, alles tot in de puntjes regelen en plannen en mocht er dan toch nog iets over het hoofd gezien zijn dan hebben we altijd nog plan B.

Natuurlijk heb ik me heerlijk ingelezen op leuke reisblogs, rondgevraagd onder vrienden, ben ik lid geworden van de 'Backpackers in Azië' Facebook :) en heb ik overal lijstjes slingeren (To Do lijstjes, meeneemlijstjes, opruimlijstjes, kooplijstjes. Haha je kent het wel). Maar waar ik vooral heel veel zin in heb is om te zien hoe het allemaal loopt. Ik heb een paar dingen in mijn hoofd die ik graag wil doen, zien en beleven, maar dit kan altijd nog veranderen en dat vind ik juist zo leuk.

De belangrijkste dingen heb ik nu geregeld kuch*vliegticket*kuch. Dus nu ben ik heerlijk aan het rondkijken en een beetje aan het nadenken over de dingen die ik absoluut niet wil missen. Ach en als ik wel iets mis dan is dat een goede reden om nog een keer heen te gaan.

Ik heb geen idee of ik tijd, zin en mogelijkheden heb om af en toe een update te plaatsen, maar het leek me een goed idee om alvast een beginnetje te maken. Want een goed begin is het het halve werk ;).

Maar een goed begin is maar de helft. Kom maar op met die tweede helft :D, ik heb er zin in!

  • 02 November 2016 - 15:44

    Ria:

    Nou, we hebben al gehoord waar je naartoe wilt, we zijn benieuwd naar het vervolg! En je mooie verhalen natuurlijk.

    Geniet van je tocht!

    Groetjes,
    Ria (en Lucas)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hennieke

I'd rather look back at my life and say; I can't believe I did that! Instead of saying; I wish I did that..

Actief sinds 21 Jan. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 13863

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2018 - 06 November 2018

Tanzania en Zanzibar

02 November 2016 - 01 December 2016

Op zoek naar de zon en goede golven

06 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Exchange naar Aarhus, Denemarken

01 Januari 2012 - 30 November -0001

Toerist in eigen land

Landen bezocht: